Přehled o dodaných datech úlohy Uchazeč 2024-podzim
51000 Akademie múzických umění v Praze
51110 Hudební a taneční fakulta
zpracováno: 19.11.2024
v 13:13:20
program | název programu | typ studia | forma studia | počet záznamů | přijetí | nepřijetí pro | ||||||||||||
celkem | před přijetím | "živých" | přijetí | zapsání | bez zkoušky | na základě zkoušky | z VŠ studia (přestup) | z CŽV | po odvolání | neprospěch u zkoušky | nedostačující kapacitu | nedoložení vzdělání | nesplnění dalších podmínek | přijímací řízení zrušeno | ||||
B0215A310025 | Dirigování | B | P | 7 | 0 | 4 | 4 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
B0215A310003 | Jazzová hudba | B | P | 29 | 0 | 26 | 6 | 6 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 16 | 4 | 0 | 0 | 0 |
B0215A310026 | Strunné nástroje | B | P | 52 | 0 | 46 | 20 | 17 | 0 | 19 | 0 | 0 | 1 | 22 | 2 | 1 | 1 | 0 |
B0215A310024 | Choreografie | B | P | 25 | 0 | 24 | 4 | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 19 | 0 | 0 | 1 | 0 |
B0215A310034 | Taneční věda | B | P | 4 | 0 | 4 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
B0215A310015 | Skladba | B | P | 20 | 0 | 15 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 |
B0215A310027 | Bicí nástroje | B | P | 5 | 0 | 5 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
B0215A310017 | Hudební teorie | B | P | 4 | 0 | 4 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
B0215A310016 | Pedagogika tance | B | P | 30 | 0 | 28 | 5 | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 | 1 | 22 | 0 | 1 | 0 | 0 |
B0215A310022 | Nonverbální divadlo | B | P | 27 | 0 | 24 | 7 | 4 | 0 | 6 | 0 | 0 | 1 | 13 | 2 | 2 | 0 | 0 |
B0215A310023 | Dechové nástroje | B | P | 40 | 0 | 35 | 16 | 15 | 0 | 16 | 0 | 0 | 0 | 17 | 2 | 0 | 0 | 0 |
B0215A310031 | Zvuková tvorba a hudební režie | B | P | 31 | 0 | 29 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 25 | 1 | 1 | 0 | 0 |
B0215A310038 | Zpěv | B | P | 28 | 0 | 20 | 9 | 8 | 0 | 9 | 0 | 0 | 0 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
B0215A310021 | Klávesové nástroje | B | P | 27 | 0 | 22 | 10 | 9 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 11 | 1 | 0 | 0 | 0 |
celkem | 329 | 0 | 286 | 92 | 82 | 0 | 88 | 0 | 0 | 4 | 173 | 14 | 5 | 2 | 0 |